چگونه با ترکیب گولم+الکسیر کالکتر مقابله کنیم؟ 3

با سلام خدمت کاربران و همراهان کلش رویال. امروز میخواهیم به شما راه حل هایی برای مقابله با استراتژی گولم+الکسیر کالکتر بدهیم و امیدواریم در آینده نیز راه حل های دیگری برای مقابله با سایر استراتژی ها به شما همراهان همیشگی ارائه دهیم پس با ما همراه باشید…

چگونه با ترکیب گولم+الکسیر مقابله کنیم؟

Golem+elixir
چگونه-با-ترکیب-گولم-+- الکسیر کالکتر -مقابله-کنیم؟

این استراتژی چگونه کار میکند؟

تا به حال مقاوم ترین نیروی بازی که معرفی شده و جان زیادی دارد گولم است.با اینکه این نیرو سر سخت ترین نیروی موجود برای از بین بردن در کلش رویال است، استفاده از این نیرو هزینه زیادی (۸ الکسیر) نیز در بر میگیرد. الکسیر کالکتُر مکمل خوبی برای گولم است زیرا میتواند سرعت ساخت الکسیر را افزایش دهد و به بازیکن در رهای هرچه سریعتر گولم و نیرو هایی که میتوانند از او پشتیبانی کنند یاری برساند.در این استراتژی هنگامی که گولم ضربه ها را متحمل میشود نیرو های دیگرتان میتوانند ضربه وارد کنند و از حمله دشمن در امان بمانند. بعضی اوقات بازی کنان از آینه استفاده میکنند و میخواهند الکسیر کالکتر را در زمین خود نیز داشته باشند و سریعتر الکسیر جمع کنند. اگر شما راهکار مناسبی برای مقابله با این استراتژی نداشته باشید باید با تمام برج هایتان خداحافظی کنید.

چگونه با آن مقابله کنیم؟

این استراتژی دو قسمت دارد: یکی گولم و دیگری الکسیر کالکتُر است.

اگر حریفتان در ابتدا از کارت الکسیر استفاده کرد:

۱.سعی کنید با اسپل ها به آن صدمه بزنید؛اگر کارت اسپلی داشتید (توپّ آتشین ، راکت، اسپل رعد، بشکه های گابلین)، باید با استفاده از آن به الکسیر کالکتر و برج حریفتان آسیب وارد کنید.اگر حریفتان کنار الکسیر کالکتر یک کارت دیگر نیز رها کند میتوانید از قدرت اسپلتان نهایت استفاده را بکنید و از آن برای آسیب رساندن به هر دو کارت حریف استفاده کنید.

۲.سعی کنید یک حمله ناگهانی بکنید: انجام دادن یک حمله ناگهانی بسیار ریسک دارد، اما اگر بتوانید آن را به خوبی انجام دهید این نوع حمله برای شما بسیار کار آمد خواهد بود. این روش اینگونه عمل میکند که هنگامی که حریف شما مجبور است ۵ الکسیر برای ساختن الکسیر کالکتر بپردازد،شما تمام الکسیر خود را روی هوگ،پرینس یا کارت های دیگر خرج میکنید و یک حمله ناگهانی انجام میدهید و تا حریف شما بخواهد الکسیر کافی برای جلوگیری از حمله ی شما را به دست بیاورد شما حمله ی خود را انجام داده اید. تا آنجا که من دیده ام حریفتان فقط در صورت استفاده از بربر ها یا مینیون ها میتواند جلوی حمله تان را بگیرد نه با چیز دیگر.درضمن به یاد داشته باشید که از این روش هنگامی که حریفتان بیش از دو الکسیر کالکتر در زمین خود دارد استفاده نکنید.

راه مناسبی برای مقابله با الکسیر کالکتر بدون استفاده از کارت اسپل ها وجود ندارد.اگر نمیخواهید کل اتک را صرف دفاع در مقابله گولم ها بکنید تنها راه این است که شما هم دست به کار شوید و حمله کنید.

برای دفاع در مقابل گولم ها شما باید حتماً حداقل از یک کارتِ ساختمان دفاعی استفاده کنید. اینفرنو تاور گزینه ی بسیار مناسبی برای مقابله با گولم ها است امّا توپّ ها،تسلا ها یا برجهای بمب انداز نیز گزینه مناسبی هستند. مطمئن شوید که هر ساختمانی که میخواهید بسازید در وسط زمین خود بسازید تا در محدوده برجها باشد همچنین آن را خیلی زود نسازید تا بیشتر دوام بیاورد.

اگر ساختمانتان (برای مثال اینفنو تاور) را زود تر از مؤعد بسازید، صد در صد حریفتان گولمش را تا زمانی که آن ساختمان وجود دارد رها نخواهد کرد و از نیرو هایی همچون مینیون ها،بربر ها،گابلین ها و… استفاده خواهد کرد و پشت سر آنها گولمش را رها خواهد کرد.بیشتر اوقات،حریف شما از نیرو های کوچک همانند گابلین ها یا مینیون ها برای خراب کردن ساختمان های دفاعی تان و محافظت از گولمش استفاده خواهد کرد و ممکن است برای وارد کردن ضربات بیشتر از نیرو های قویتری نیز پشت سر آنها استفاده کند. شما باید اینگونه نیرو ها را به سرعت از میان ببرید وگرنه در چند ثانیه برجهای شما را از بین خواهند برد. استفاده از اسپل هایی همانند رعد،تیرها و… برای از بین بردن این گونه نیرو های حریف بسیار کارآمد است،امّا اگر نمیتوانید از آن ها استفاده کنید فقط نیرویی که جان زیادی دارد همانند شوالیه و… را رها کنید تا آن ها را از پشت از بین ببرد امّا قبل از این کار از سرگرم بودن آنها توسط نیرو های دیگر مطمئن شوید در غیر این صورت رقابتی تنگاتنگ برای از بین رفتن دو نیرو به وجود خواهد آمد!

امیدواریم این مقاله نیز برای شما مفید واقع شده باشد چنانچه نظری داشتید خوشحال میشویم آن را با ما در میان بگذارید.
Avatar

دیدگاه بگذارید

3 نظر برای "چگونه با ترکیب گولم+الکسیر کالکتر مقابله کنیم؟"

خبر کردن از
avatar

مرتب سازی :   جدیدترین | قدیمی ترین | محبوب ترین
HOSEIN
Guest
HOSEIN
8 سال و 1 ماه پیش

سلام
۱.اقا من قبلا یک روز در میون یا حداقل ۳ روز یک بار کارت پرنس(خر سوار) داخل فروشگاهم میومد ولی از وقتی که ۲۰۰۰ سکه جمع کردم نمیاد.البته ۱ لول و ۵۰۰ کاپ هم بالا رفتم (لولم ۶ و کاپمم ۱۲۰۰).خواستم بدونم چیکار کنم که کارت پرنس داخل فروشگاهم بیاد؟کاپ تاثیر داره؟
۲.اگر میشه در یه پست همه چیز درباره هوگ رایدر یا چگونگی حمله با اونو اموزش بدید.مرسی و خسته نباشید

King
Guest
King
8 سال و 1 ماه پیش

سلام و خسته نباشيد خدمت مديران سايت لطفاً راه رسيدن به ارناى شيش در لول شيش رو اموزش دهيد تا زود تر قوى شيم مرسى از سايت عاليتون

آراد
Guest
آراد
8 سال و 1 ماه پیش

با ترکیب های دفاعی و کثیف راحت میشه تا ارنا ۶ اومد
خودم اینکارو کردم ۱۰۰درصد تضمینی

wpDiscuz
.