برج ها در کلش رویال 2

هنوز نمیتوان درباره بازی کلش رویال Clash royale و محبوبیت آن نظر قطعی داد اما میتوان گفت در همان روز شروع قدمی محکم برداشته است! در این بازی ساده ۳ برج (Tower) وجود دارد که شما در تمام این بازی لازم است از این ۳ برج مهم حفاظت کنید…

برج ها در کلش رویال

 

برج پادشاه king’s tower

برج ها در کلش رویال
نمایی نزدیک از برج پادشاه در بازی کلش رویال

 

این برج اصلی ترین برج بازی است، اگر دشمن این برج را نابود کند تمامی برج های دیگر هم تخریب خواهند شد! سطح برج شما برابر با king level شماست. در هر مرحله جان این برج ۷% افزایش میابد. همچنین این برج دارای یک توپ است که میتواند نیروهای زمینی و هوایی دشمن را نابود کند.

 

برج ملکه Arena tower

برج ها در کلش رویال
نمایی نزدیک از برج ملکه در بازی کلش رویال

شما دو برج از این برج ها دارید، یکی در سمت راست و یکی در سمت چپ ، با از بین بردن یک برج ملکه از حریف خود میتوانید ۱ تاج کسب کنید و همچنین یک محدوده را به قلمرو خود اضافه کنید تا در آنجا هم بتوانید نیروهای خود را پیاده کنید. میزان جان و میزان خسارتی که این برج ها وارد میکنند در هر مرحله ۸% افزایش میابد. این برج میتواند به نیروهای زمینی و هوایی خسارت برساند.

Avatar

عارف ابراهیمی هستم چندین سال است که در زمینه بازی کلش اف کلنز در سایت ایران کلش فعالیت داشته ام. هم اکنون هم یکی از مدیران سایت کلش رویال هستم امید وارم از مطالب بروز سایت لذت ببرید.

دیدگاه بگذارید

2 نظر برای "برج ها در کلش رویال"

خبر کردن از
avatar

مرتب سازی :   جدیدترین | قدیمی ترین | محبوب ترین
tizi
Guest
tizi
8 سال و 2 ماه و پیش

سلام
خخخ اولین مشکل من تو لود ۵۰ درصد میمونه دیگه حرکت نمیکنه دلیلش چیه ممنون میشم راهنمایی کنید

سینا رئوفی
Member
8 سال و 2 ماه و پیش

سلام….
از نسخه ی ۱.۱.۱ استفاده کنید دوست عزیز

wpDiscuz
.