همه چیز در مورد کارت گالم (Golem) 0

همه چیز در مورد کارت گالم (Golem)

GolemCard

آهسته اما با دوام ، هدف : فقط ساختمان ها. وقتی که نابود میشود ، به تکه های کوچکتری به نام golemites تقسم میشوند ، و دوباره دشمن را به همهمه می اندازد!

خلاصه:

  • این کارت در ارنا ۶ (royal arena) فعال و باز میشود!
  • گالم ها بسیار قوی ، از جنس سنگ ، بی رحم ، با هدف ساختمان ها و پس از تخریب به تکه های کوچکتری تقسیم شده و تاثیر خود را چند برابر  و نیرو های حریف را مشغول میکنند.

استراتژی:

  • همونطور که گفتم این کارت از سلامتی بالایی برخوردار میباشد ، با قدرت تخریبی بالا ولی با سرعتی نسبتا کم ، پشتیبانی عالی برای کارت های : پکا(P.E.K.K.A) یا شاهزاده(Prince) هستند.
  • پس از تخریب ، گالم ها به دلیلی که فقط ساختمان هارا هدف قرار میگیرند ، از اسیب پذیری بالایی برخوردار هستند ولی بعد از تقسیم شدن به تکه های کوچکتر تاثیر بسیار خوبی در حمله میگذارند ، به طوری که معمولا بازیکنان برتر سعی میکنند حتما در حمله هایشان از این کارت استفاده نمایند.

توضیحات بیشتر:

گالم ها نیاز به ۸ عدد اکسیر دارند و تقریبا کارتی گران به حساب می ایند.

سرعت استقرار زمانی انها بیشتر از هم رده هایش است.

کارایی این گالم تقریبا با کارایی گالم کلش اف کلنز یکی است.

 

how-to-fix-if-clash-of-clans-isnt-compatible-with-your-device

2-23-2016 10-05-59 AMhow-to-fix-if-clash-of-clans-isnt-compatible-with-your-device

 

 امیدوارم که از این مطلب استفاده لازم رو برده باشید ، هرگونه نظر ، انتقاد و یا پیشنهادی داشتید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. با تشکر.
بیژن خدابخش

بیژن خدابخش هستم ، متولد 5 شهریور سال 1378 ، در مشهد مقدس زندگی و کار میکنم . فعلا به نویسندگی ، طراحی گرافیک ، توسعه و ویرایش قالب و افزونه های وردپرس و به طور کلی به وبمستری مشغول هستم ! تمام دانش هایم را با تلاش و بدون معلم بدست آورده ام و در سایت های مختلفی که فعالیت دارم سعی میکنم آنها را در اختیار شما قرار دهم ! موفق و پیروز باشید !

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاه میگذارد

خبر کردن از
avatar

wpDiscuz
.