توضیحاتی در مورد بخش achievements 6
کلش بازهای لول بالا ، حتما میدانند که بخش افتخارات یا(achievements) از اهمیت خاصی برخوردار است ، چرا که شما در این قسمت میتوانید با انجام دادن کارهای ساده و تقریبا پیش پا افتاده جم و تجربه (xp) دریافت کنید.

اصلا achievements یا افتخارات چیست؟؟

در قسمتی از بازیهای سوپرسل و … همچین قسمتی به نام achievements وجود دارد ، در این قسمت کارهایی مشخص شده اند که اگر شما به آن عمل کنید ، پاداش خوبی که معمولا جم و xp هست دریافت میکنید.!

 

زمانی که وارد بازی میشوید ، با تصویری همانند تصویر بالا روبه رو میشویدو گزینه علامت خورده ، را انتخاب که کنید ، به بخش افتخارات یا achievements وارد میشوید.روی گزینه علامت گذاری شده لمس کنید.با همچین صفحه ای روبه رو خواهید شد.

همونطور که مشاهده میکنید ، درخواست هایی داره و در ازای عمل کردن به هر درخواست پاداش هایی به شما میده.روی اون علامت بالا که با فلش نمایش دادیم کلیک میکنیم ،با این صفحه روبه رو میشوید:

در اینجا میتونید تمام افتخاراتی که بدست اوردید و در کل وجود دارد را میبینید.

این هم جدول مربوط به کار خواسته و پاداش هر یک :

2-21-2016 6-39-53 AM

 

 امیدوارم که از این مطلب استفاده لازم رو برده باشید ، هرگونه نظر ، انتقاد و یا پیشنهادی داشتید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. با تشکر.
بیژن خدابخش

بیژن خدابخش هستم ، متولد 5 شهریور سال 1378 ، در مشهد مقدس زندگی و کار میکنم . فعلا به نویسندگی ، طراحی گرافیک ، توسعه و ویرایش قالب و افزونه های وردپرس و به طور کلی به وبمستری مشغول هستم ! تمام دانش هایم را با تلاش و بدون معلم بدست آورده ام و در سایت های مختلفی که فعالیت دارم سعی میکنم آنها را در اختیار شما قرار دهم ! موفق و پیروز باشید !

دیدگاه بگذارید

6 نظر برای "توضیحاتی در مورد بخش achievements"

خبر کردن از
avatar

مرتب سازی :   جدیدترین | قدیمی ترین | محبوب ترین
علی
Guest
علی
8 سال و 2 ماه و پیش

ممنون از شما به خاطر آموزش های خوبتون

amin
Guest
amin
8 سال و 2 ماه و پیش

امیدوارم تو اپدیتای بعدی سوپرسل اچیومنتهای بیشتری بزاره خیلی کمن اینا

HOSEIN
Guest
HOSEIN
8 سال و 2 ماه و پیش

سلام
اقایون من الان لولم ۵ هستش و کاپمم ۱۱۰۰.و ۲۰۰۰ تا سکه دارم.میخواستم بدونم به نظر شما با ۲۰۰۰ تا سکم ویچ رو ازاد کنم یا شوالیه(منظورم همونیه که سوار اسب هستش)؟
ممنون میشم جواب بدین

Kia
Member
8 سال و 2 ماه و پیش

بستگی داره که چه کارتی دارین و چی میخواین استفاده کنید.اگه از کارت اسکلت زیاد استفاده میکنید که ویچ ببرین بهتره. ولی مینی پکا و جاینت شوالیه

محسن
Guest
محسن
8 سال و 2 ماه و پیش

سلام بازی کلش رویال با ایکس مود نمیشه انجام داد؟؟

mahdiscorpio
Member
8 سال و 2 ماه و پیش

با سلام…
بله دوست عزیز امکانش هست.مطلبی در این باره در سایت قرار گرفته.

wpDiscuz
.