آموزش تغییر نام اکانت در کلش رویال 0

با سلام خدمت کاربران عزیز ایران کلش و کلش رویال ، امروز یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین آموزش های موجود در بازی کلش رویال و کلش اف کلنز که قابلیت تغییر نام در بازی هست رو براتون شرح و توضیح خواهیم داد، معمولا بازیکنان زمان انتخاب اسم اولیه ، ی اسم بدون فکر و اتفاقی انتخاب میکنند و بعد پشیمون میشن و دوست دارن که اسم و نام شون رو تغییر بدن !

change-name-cr2
اگر از کاربران قدیمی کلش اف کلنز باشید ، میدانید که از ابتدا این قابلیت در کلش اف کلنز هم وجود نداشت ! ولی با توجه به تقاضای کابران این قابلیت در کلش اف کلنز و حالا در کلش رویال دیده و اضافه شده است.

آموزش تغییر نام اکانت کلش رویال :

  • ۱-توی صفحه اصلی بازیتون گزینه Settings که توی تصویر مشخص شده رو لمس کنید!

change-name-2آموزش تغییر نام!

  • ۲-بعد از باز شدن پنجره Settings از بین گزینه های پیش رو گزینه Change Name رو لمس و یا کلیک کنید .
  • ۳- حالا می تونید نام جدیدی رو برای اکانت خودتون انتخاب کنید و اون رو تایید کنید .

change-name-1آموزش تغییر نام !

توجه :شما فقط یکبار قادر به تغییر نام خواهید بود پس در زمان تغییر نام دقت کافی رو انجام بدید که پشیمونی دیگه سودی نداره !!!

 امیدوارم که از این مطلب استفاده لازم رو برده باشید ، هرگونه نظر ، انتقاد و یا پیشنهادی داشتید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. با تشکر.
بیژن خدابخش

بیژن خدابخش هستم ، متولد 5 شهریور سال 1378 ، در مشهد مقدس زندگی و کار میکنم . فعلا به نویسندگی ، طراحی گرافیک ، توسعه و ویرایش قالب و افزونه های وردپرس و به طور کلی به وبمستری مشغول هستم ! تمام دانش هایم را با تلاش و بدون معلم بدست آورده ام و در سایت های مختلفی که فعالیت دارم سعی میکنم آنها را در اختیار شما قرار دهم ! موفق و پیروز باشید !

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاه میگذارد

خبر کردن از
avatar

wpDiscuz
.