رسیدن به آرنای لجندری با عرشۀ هوگ زپ 31

امروز میخواهیم عرشه ای را به شما معرفی کنیم که میتوان با آن به آسانی به آرنای لجندری رسید! این عرشۀ قوی را از دست ندهید و در ادامۀ مطلب ما را همراهی کنید…

123-min
عرشه-رسیدن-به-آرنای-لجندری-هوگ-زپ-push-to-legendary-arena-with-hog-zap-deck
1234
عرشه-رسیدن-به-آرنای-لجندری-هوگ-زپ-push-to-legendary-arena-with-hog-zap-deck

«برای مشاهدۀ تصاویر در اندازۀ بزرگتر،روی آنها کلیک کنید.»

این عرشه به علّت دارا بودن هزینۀ میانگین پایین که ۲.۸ الکسیر است و نداشتن کارت اپیک(حماسه ای) یا کارت لجندری(افسانه ای) یکی از عرشه های ارزان قیمت است!

  • هوگ رایدر: کارت اصلی این عرشه است که با توجه به هزینۀ ۴ الکسیری آن ارزش زیادی دارد. از آن همراه کارتهایی چون گابلین ها،گابلین های نیزه انداز،مینی پکا و زپ برای حمله استفاده کنید.
  • اسپل زپ: این کارت قیمت بسیار خوبی دارد که ۲ الکسیر است! میتوان با آن در برابر کارت هایی همچون گابلین ها،گابلین های نیزه انداز و اسکلت ها مقابله کرد. بهترین فایدۀ این کارت بی حس کردن یک ثانیه ای آن است که به هوگ رایدر اجازه میدهد که قبل از مردن یک ضربه بیشتر وارد کنَد! میتوان از این کارت برای هدف قرار دادن نیرو ها و یا ریست کردن اسپارکی نیز استفاده کرد.
  • مینی پکا: این کارت ارزش زیادی در برابر قیمتش دارد. در دفاع،این کارت یک قاتل نیرو های جان سخت است که میتواند گولم ها و جاینت ها را به راحتی از بین ببرد. در حمله،این کارت به سرعت میتواند برج ها را از بین ببرد. در این ترکیب عرشه،کشتن ویزارد ها و بمب انداز ها ضروری است زیرا آنها میتوانند هر نیرویی (به جز هوگ) را از بین ببرند.
  • اسکلت ها: این کارت میتواند به هر کارت دیگر ارزش بیشتری بدهد! شما میتوانید از آن برای کشتن یا گمراه کردن نیرو هایی همچون مینیون ها،گابلین ها،ویزاردها و تفنگدار ها استفاده کنید. در برابر یک الکسیر هزینه ای که دارد کارایی زیادتری دارد! همیشه از این کارت برای دفاع استفاده کنید زیرا آنها برای حمله بسیار ضعیف هستند و الکسیر شما را به هدر میدهند!
  • گابلین ها: این کارت کارایی زیادی دارد و میتواند هر کاری که اسکلت ها میکنند را و حتّی بیشتر از آن را انجام دهند. استفاده اصلی آنها در ترکیب با هوگ رایدر و برای حمله است. اگر آن ها به برجی برسند، میتوانند آن را از بین ببرند!
  • گابلین های نیزه انداز: آنها به تنهایی میتوانند حداقل ۳۰۰ ضربه به یک برج وارد کنند! اگر آنها توسط نیرویی دیگر پشتیبانی شوند میتوانند یک انتخاب بسیار مناسب برای حمله باشند. این کارت انعطاف زیادی برای ترکیب با دیگر نیرو ها دارد و شما میتوانید خودتان ترکیب مناسب خودتان را پیدا کنید.
  • توپّ: باز هم یکی از بهترین کارت ها است! این کارت میتواند یک هوگ رایدر را از میان بردارد. با قیمت ارزانی که این کارت دارد،شما همیشه میتوانید آن را رها کنید. میتوان با استفاده از آن، نیرو هایی همچون گابلین ها،گابلین های نیزه انداز و والکری را از بین برد.
  • توپّ آتشین: این کارت، اسپل اصلیِ شما برای دفاع است. به خاطر اینکه اسپل زپ نمیتواند یک جوخۀ مینیون ها یا بربر ها را از بین ببرد. میتوانید در صورت نیاز از آن برای حمله نیز استفاده کنید.

نحوۀ کلّی استفاده از این عرشه

در این عرشه کلِّ کاری که باید بکنید این است که از هوگ رایدرتان به درستی استفاده کنید. به علّت هزینۀ میانگین این عرشه،شما میتوانید از هوگ رایدرتان با دیگر نیرو ها محافظت کنید تا ساختمان های دفاعی و نیرو های دشمن نتوانند به آن آسیب برسانند. در پایان بازی اگر دیدید میتوان برج پادشاهی را با ۱ تا ۳ توپّ آتشین از بین برد،این کار را بکنید!

متاسفانه،این عرشه کارتهای خوبی برای شروع بازی ندارد و بهترین کار این است که در ابتدای نبرد،از کارت هایی چون گابلین ها، اسکلت ها یا گابلین های نیزه انداز استفاده کنید و آنها را پشت برجهایتان رها کنید و به مرور آنها را با نیرو های دیگر پشتیبانی کنید. زمانی که آن ها به روی پل رسیدند،سریعاً مینی پکا یا هوگ رایدرتان را رها کنید.

نحوۀ مقابله با عرشه های مختلف

عرشه های پکا: این عرشه ها راحت ترین برای نبرد هستند. در صورت نیاز مینی پکا را برای کشتن ویزارد یا شوالیۀ سیاه (دارک پرینس)  رها کنید و بعد از آن چند کارت ارزان دیگر را برای پشتیبانی از او رها کنید. این عرشه ها را به علّت هزینۀ میانگین بالایی که دارند،(معمولاً ۴.۵ الکسیر) میتوان به آسانی از بین برد.

عرشه های پرینس یا دو پرینسه: همانند بالا

عرشۀ رویال جاینت: مقابله با این عرشه کمی نیاز به مهارت دارد امّا باید بتوانید با آنها مقابله کنید. از توپّ برای دفاع و از نیرو های دیگر برای وارد کردن ضربه استفاده کنید.

عرشه های سرباز خانه ای: این عرشه ها دشوارترین عرشه برای مقابله هستند. خوشبختانه عرشۀ ما دو اسپل دارد و میتوان با آن کار را تمام کرد امّا اگر خواستید میتوانید از نیرو هایی چون هوگ رایدر+گابلین ها برای از بین بردن بربر ها در زمانی که در حال رها شدن هستند استفاده کنید.

عرشه های بالون: اگر با این عرشه ها مواجه شدید، احتمال اینکه ۳ تاجتان کنند و شما ببازید زیاد است! فقط یک نیرو در عرشۀ ما میتواند هوا را هدف قرار دهد که کار را بسیار دشوار میکند. خوشبختانه این عرشه ها دیگر زیاد نیستند و کمتر با آنها مواجه میشویم.

عرشه های هوگ رایدر: شما باید بتوانید به آسانی عرشه های هوگ-فریز را با رها کردن یک نیرو و رها کردن نیروی دیگر بعد از یخ زدن آن از بین ببرید. مواجه شدن با عرشه های هوگ-زپ نیز بیشتر اوقات مساوی شدن نبرد را در پی خواهد داشت.

امیدواریم این مقاله نیز برای شما مفید واقع شده باشد. چنانچه نظر یا پیشنهادی داشتید خوشحال میشویم آن را با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید.

Avatar

دیدگاه بگذارید

31 نظر برای "رسیدن به آرنای لجندری با عرشۀ هوگ زپ"

خبر کردن از
avatar

مرتب سازی :   جدیدترین | قدیمی ترین | محبوب ترین
محمد
Guest
محمد
7 سال و 10 ماه و پیش

این دک به شدت در برابر لاوا. آسیب پذیره

milad
Guest
7 سال و 10 ماه و پیش

بسیارممنون از کمککتونخیلی موٌصر بود

باران
Guest
7 سال و 10 ماه و پیش

سلام
سایتتون خیلی خوبه واقعا مرسی.
من برای آموزش و ترفند های بازی اپلیکیشن ویکی رویال رو روی گوشیم نصب کردم.
خیلی اپ خوبیه. دانلودش رو به همه توصیه میکنم :

************

Amir
Guest
Amir
7 سال و 10 ماه و پیش

در مقابل دک huts و بالون خیلی ضعیفه اصلا جواب نمیده
الان بیشتریا از ترکیب بیبی دراگون و لاواهوند یا بالون و لاوا استفاده میکنند

آرین
Guest
7 سال و 10 ماه و پیش

سلام با تشکر فراوان بابت زحمات سوال داشتم :
آیا اگر حریف آررو «arrow» داشته باشد احتمال باخت بالا می رود راهکاری پیشنهاد کنید.

milad98
Guest
milad98
7 سال و 10 ماه و پیش

سلام….فک نکنم اصلا عرشه خوبی باشه چون نه جلوی هوایی خوبه نه میتونه جولوی اسپلش دمیج ویز یا دارک پرنس مقاومت کنه…فقط کافیه مینی رو نداشته باشی و تو دفاع زپ بخوری!!!!

امیر
Guest
امیر
7 سال و 10 ماه و پیش

استفاده از مطالب شما با ذکر منبع دارای مشکل نیست؟

داود احمدزاده
Admin
7 سال و 10 ماه و پیش

با ذکر منبع بلامانع هست دوست گرامی

مصطفی
Guest
مصطفی
7 سال و 10 ماه و پیش

حاجی من امتحان کردم اصلا عرشه خوبی نیست..تازه کلی کاپم کم شد

علی
Guest
علی
7 سال و 10 ماه و پیش

به جای زپ چی بزارم؟

پارسا
Guest
پارسا
7 سال و 10 ماه و پیش

هوگ و زپ کارت های اصلی این ترکیب هستن و متاسفانه اگر کارتی رو جایگزین کنید ترکیب خوبی نمیشه

فردین
Guest
فردین
7 سال و 10 ماه و پیش

بالانس جدید اومد نمیخوایین اپدیت کنین سایتو؟

امیر نیلچی
Admin
7 سال و 8 ماه و پیش

مطلب مورد نظر در سایت قرار داده شده دوست عزیز

احسان
Guest
احسان
7 سال و 9 ماه و پیش

حاجی من خودم وقتی آرنا ۵ بودم،این ترکیب رو گذاشتم و با همین ترکیب اومدم آرنا ۷
همه ی این دوستانی هم که میگن بده،معلومه که بالاتر از آرنا ۴ نیستند
این بهترین ترکیبیه که تو عمرم دیدم.
فقط به نظرم اومد اگه جای گابلین،مینیوم بزارید بهتره…اونوقت میشه ۲ تا هوایی زن.من خودم این کارو کردم و خدارو شکر رسیدم آرنا هفت
بازم ممنون بخاطر این دک عالی☺☺☺

ناشناس
Guest
ناشناس
7 سال و 24 روز پیش

دکش با ی بربر شکست میخوره این چ دکیه اخه

مهندس
Guest
مهندس
6 سال و 11 ماه و پیش

پس فایربال کشکه.اونایی که میگن جلو لاوا یا گولم یا غیره ضعیفه وقتی لاوا رو گذاشتن اکسیری برای دفاع ندارن و شما باید هوگ رها کنید

شهاب
Guest
شهاب
7 سال و 8 ماه و پیش

سلام و عرض خسته نباشید ببخشید من این کار رو که درباره سربازخانه گفتید کردم ولی نشد میشه بیشتر راهنمایی کنید تا با عرشه سرباز خانه شکست نخورم

mehrshad
Guest
mehrshad
6 سال و 9 ماه و پیش

شهاب جان از عرشه پکا و گله ممینیون و ریچ و الیت بربرین و تیر و راکت و سم استفاده کن حتما به سه هزار کاپ میرسی

Rasoul
Guest
7 سال و 7 ماه و پیش

من از این دک قبل از اینکه زپ رو از مکث ۱ ثانیه ب ۰.۵ ثانیه تبدیل کنن استفاده میکردم برای لاوا هاند از اینفرنو ب جای کنون استفاده میکردم

ظاهر
Guest
ظاهر
7 سال و 3 ماه و پیش

سلام من ارنا ۹هستم برای رفتن به ارنای لجندری یه دک خوب میخوام کارت های لجندری که دارم
*اسپارکی
*ماینر
*چوب بر
*پرنسس
انفرنو دراگ
لطفا کمک کنید

مهدی استیری
Member
7 سال و 2 ماه و پیش

دوست عزیز با توجه به این کارت ها در سایت عرشه زیاد هست بگریدن پیدا کنید

حسین
Guest
حسین
6 سال و 6 ماه و پیش

لاگ و پرنسس و ماینر خیلی خوبن. کم کم از جون تاور میبره بهترین دفاع رو هم داره. بقیه سربازاتم نایت بزار راکت و زپ و تسلا و بشکه گویبلین امتحانش کن

مجتبی
Guest
مجتبی
6 سال و 9 ماه و پیش

سلام لطفا یک دک خوب با لجندری های ایس ویزارد و پرنسس و قبرستان بهم بگید

حسین
Guest
حسین
6 سال و 6 ماه و پیش

ایس ویز اکثرا برا دفاعه.قبرستان هم باید حتما ی چیز جون زیاد بفرستی جلو بعد بزاریش.یه اسپل سم هم بندار رو قبرستونت.بقیش هم دفاعی بزار.رنسس هم همیشه بزار تو جهت مخالف.

مجتبی
Guest
مجتبی
6 سال و 9 ماه و پیش

اقا یه دک خوب برای رسیدن به ارنا ده بگید با ایس ویزارد و پرنسس و قبرستان

Mahdi
Guest
Mahdi
6 سال و 9 ماه و پیش

خیلی مضخرفه برای کسایی که انا ۵.۶.۷هستن خوبه نه برای منی که ارنا ۹

mehrshad
Guest
mehrshad
6 سال و 9 ماه و پیش

باشه ..تو خوبی

mehrshad
Guest
mehrshad
6 سال و 9 ماه و پیش

سلام و ممنون از سایت خوبتان میخاستم بگم این عرشه عالی ترین عرشه سایته که من باهاش به چاهار هزار کاپ رسیدم و تشکر و این عرشه رو حتما امتحان کنید…

Asal
Guest
Asal
6 سال و 6 ماه و پیش

ترکیب خوبی نیست چون ممکنه حریف هوایی بزنه و ما هیچ دفاعی نداریم

رضا رحمان پور
Guest
6 سال و 2 ماه و پیش

این سایت عالیه

نیما
Guest
نیما
6 سال و 1 ماه پیش

سلام میشه ی نفر وارد کمکم کنه ک بتونم برم لیگ تا نزدیکای ارنا ۱۲ رفتم وهمه لجنارو دارم ب جز لامبرجک.الوار.و اون جدیده . اگه میشع ی نفر وارد ک قابل اعتماد باشع تو تلگرام پیم بده و کمکم کنه
ایدیم:nima_eb5@

wpDiscuz
.