چرا بولر کارت خوبی است؟ 2

این کارت که اخیرا در آپدیت ها در بازی کلش رویال اضافه شده است و کاربرد فراوانی نیز دارد اما بسیاری از کاربران و بازیکنان هنوز نمیدانند چگونه باید از این کارت در کلش رویال استفاده کرد.ما امروز علاوه بر آموزش این کارت به شما خواهیم گفت که چرا بولر کارت خوبی است؟ پس مابا همراه باشید…

چرا بولر کارت خوبی است؟

اول از همه باید بدانیم این کارت برای دفاع کارت بسیار خوبی میباشد و با سنگ هایی که پرت میکند میتواند بسیاری نیروهای حریف شمارا در هنگام حمله به شما نابود کند و این کارت در دفاع امتحان خود را پس داده و موفق بوده است.

کارت بولر میتواند برای پشتیبانی از نیروهای شما در هنگام حمله بسیار کارساز باشد و به خوبی نیروهای شمارا پشتیبانی میدهد.کار این کارت بیشتر شبیه کارت بمبر میباشد که میتواند با پرت کردن بمبی نیروهای خود را پشتیبانی دهد.

این کارت یک کارت بسیار عالی برای مقابله با چند کارت هوگ ایس ویزارد و…. میباشد و با پرتاب سنگ ها میتواند قبل از آسیب زدن آن ها به برج ها آن هارا نابود کند.علاوه بر این این کارت به دلیل پایداری و استقامت قوی که در برابر نیروهای حریف دارد بسیار برای شما مفید کار میکند و این باعث شده تا مزیت اکسیر برای شما به وجود آید.

کارت بولر با اینکه بسیار ضعیف تر از کارت اسپارکی میباشد ولی نیز بسیار سرعت بیشتری نسبت به اسپارکی دارد و گاهی اوقات در برخی عرشه ها میتوان از بولر به جای کارت اسپارکی استفاده نمود.

همچنین کارت رویال جاینت در کنار کارت بولر نیز بسیار مفید و قوی و بسیار عالی کار میکند و شما میتوانید استفاده کاربردی ببرید.در اینجا بنده یک عرشه خوب برای شما دوستان معرفی میکنم که بسیار خوب میباشد و از بولر و جاینت رویال نیز استفاده شده است:

Clash Royale Lava HoundClash Royale Royal GiantClash Royale Ice WizardClash Royale elixir collector
Clash Royale CannonClash Royale ZapClash Royale Fire SpiritsClash Royale Mini P.E.K.K.A

 

امیدوارم از این مطلب استافده بسیار خوب کرده باشید و بتوانید به خوبی این نکات را یاد گیرید.

موفق باشید…

مهدی استیری

مهدی استیری هستم نویسنده در سایت کلش رویال و ایران کلش و چند سایت دیگر... علاقه زیادی به بازی های آنلاین و استراتژی و همچنین گرافیک دارم . درحال حاضر کمی کارهای گرافیکی انجام میدهم. همیشه سعی دارم بهترین مطالب و کارها را به شما عزیزان ارائه بدهم و با کمال میل پاسخگو به سوالات شما هستم. کانال بنده با موضوع گرافیک : MahdiArtWork@

دیدگاه بگذارید

2 نظر برای "چرا بولر کارت خوبی است؟"

خبر کردن از
avatar

مرتب سازی :   جدیدترین | قدیمی ترین | محبوب ترین
a
Guest
a
7 سال و 9 ماه و پیش

یه مشکل بسیار بزرگ داره جلوی لاوا بالن راحت سه میشه

Rasoul
Guest
7 سال و 7 ماه و پیش

برای این ک با لاوا بالن سه نشه باید ب جای کنون ، اینفرنو تاور رو بر دارید

wpDiscuz
.