عرشه مورتار بولر مخصوص آرنا ۸ 2

در این پست میخواهیم برای شما عرشه مورتار بولر مخصوص آرنا ۸ را توضیح بدهیم تا بتوانید به راحتی با لول ۱۰ به کاپ ۴۴۰۰ برسید . باید بگوییم این ترکیب کاملا تست شده و با موفقیت های فراوان رو به راه بوده است.در ادامه به توضیحات کارت های این عرشه خواهیم پرداخت…

Clash Royale MortarClash Royale BowlerClash Royale The LongClash Royale Ice Spirit
Clash Royale Fire SpiritsClash Royale fireballClash Royale Inferno TowerClash Royale Mega Minion

Mortar: در اینجا از مورتار برای دفاع از برج های خود باید استفاده نمایید . در حالت کلی باید بگوییم که این عرشه یک کارت اصلی دفاعی و یک کارت اصلی تهاجم را باهم ترکیب کرده و یک ترکیب جدید به وجود آورده و دو کارت اصلی این عرشه مورتار و بولر است بنابراین از این کارت برای قسمت دفاعی از برج ها استفاده میشود و میتواند با قدرت زیادی که دارد بسیاری از نیروهای حریف را نابود کند و از آسیب به برج های شما جلوگیری کند.

Bowler: بولر نیز همانند مورتار از کارت های اصلی این عرشه میباشد و کارش تهاجم میباشد و با قدرت فراوان که توسط سنگ ها پرتاب میکند میتواند به برج ها و همچنین نیروهای حریف آسیب جدی وارد کند.

The Log: این کارت وقتی رها میشود با خود میتواند نیروهای زیادی را در مسافت تقریبا طولانی نابود کند و یا آسیب به آن ها وارد کند به طور مثال وقتی به ویچ برخورد میکند تقریبا نیمی از سلامتی ویچ را میگیرد و بسیار بسیار کارت خوبی برای این عرشه و دیگر عرشه ها میباشد و کاربرد فراوانی دارد.

Ice Spirit: از این کارت هم نیز برای یخ زدن چند ثانیه ای نیروهای دشمن میتوان استفاده کرد و با میزان اکسیر آن واقعا با صرفه میباشد.

Fire Spirits: این کارت با هزینه تنها ۲ اکسیر وسیله ای خوب برای حفاظت برج های شما در برابر مینیون ها و گوبلین ها میباشد. این کارت به انداختن خود به روی اینها ان هارا به اتش کشیده و سریعا نابود خواهد کرد و با توجه به میزان هزینه ۲ اکسیر بسیار کم خرج و به صرفه میباشد و به کارتان بسیار خواهد آمد.

Fireball: از این کارت برای نابودی نیروهای دسته ای از جمله بربر میباشد و نیز میتوانید هنگامی که مقدار کمی از جان برج های دشمن مانده است با این کارت نابودش کنید و به عنوان دفاعی و تهاجمی خوبی در این عرشه کاربرد دارد.

Inferno Tower: این کارت هم نیز فقط برای دفاع از برج های شما موثر میباشد و اسیب بالایی و میزان سلامتی بالایی دارد و واقعا نابود کردن این کارت هنر و قدرت زیادی میخواهد.

Mega Minion: از کارت مگا مینیون برای پشتیبانی نیروهای تهاجمی خود استفاده میشود و همچنین برای نابودی نیروهای دشمن از جمله والکری و… مفید است.

 

 

سعی کنید با توجه به آموزش هایی و ویژگی هایی که کارت ها دارند نبرد کنید تا در نبردها پیروز باشید.امیدواریم این مطلب برای شما مورد قبول بوده باشد.

موفق و سربلند باشید…

مهدی استیری

مهدی استیری هستم نویسنده در سایت کلش رویال و ایران کلش و چند سایت دیگر... علاقه زیادی به بازی های آنلاین و استراتژی و همچنین گرافیک دارم . درحال حاضر کمی کارهای گرافیکی انجام میدهم. همیشه سعی دارم بهترین مطالب و کارها را به شما عزیزان ارائه بدهم و با کمال میل پاسخگو به سوالات شما هستم. کانال بنده با موضوع گرافیک : MahdiArtWork@

دیدگاه بگذارید

2 نظر برای "عرشه مورتار بولر مخصوص آرنا ۸"

خبر کردن از
avatar

مرتب سازی :   جدیدترین | قدیمی ترین | محبوب ترین
Amin
Guest
Amin
7 سال و 5 ماه و پیش

سلام بجای بولر چی میشه گذاشت و بجای د لاگ هم چی میشه گذاشت ؟

wpDiscuz
.