عرشه مورتار راکت برای کلش رویال 0

۱در این پست قد داریم عرشه مورتار راکت برای کلش رویال را توضیح بدهیم . با این عرشه میتوانید به راحتی به آرناهای بالاتر صعود کنید ولی یادتان نرود اصل تلاش و همت شماست در بازی و در کنار این عرشه باید تلاش نیز کرد.این عرشه بسیار مقاوم و تهاجمی خوب میباشد و با این عرشه بازیکنان زیادی به موفقیت رسیده اند.

عرشه مورتار راکت برای کلش رویال

Clash Royale MortarClash Royale RocketClash Royale Ice GolemClash Royale Ice Spirit
Clash Royale ZapClash Royale Inferno TowerClash Royale Mega MinionClash Royale Skeleton

Mortar:

این کارت با قدرت زیادی که دارد میتواند به عنوان دفاعی بسیار عالی عمل کند و با اسیب زیادی به نیروهای حریف ان هارا از پای درآورد بنابراین این کارت همراه با کارت راکت مهمترین کارت های این عرشه خواهند بود همچنین میتوانید به جای کارت اسکلتونز از کارت اینیه استفاده نماییید برای محاصره راکتی که در اموزش های قبل توضیح داده بودیم.

Rocket: راکت که مهمترین و اصلی ترین بخش این ترکیب است با قدرت بسیار فراوانی که دارد میتواند به راحتی اسپارکی و… را نابود کند و همچنین میزان آسیب بالایی به برج های حریف شما بزند در این ترکیب از این کارت به عنوان گول زدن و محاصره حریف شما استفاده میشود البته این محاصره با کمک کارت آینه نیز باید شکل گیرد . محاصره به این صورت است که شما وقتی یک کارت راکت بر روی نیروها و برج های دشمن میندازید دشمن گمان میکند دیگر شما کارت راکت دیگری ندارید و دست به کار میشود و نیروهای مهم خود را مانند اسپارکی رها میکند ولی شما بلافاله با کارت آینه باید تمام نیروهای او را نابود کنید و تمام نقشه های او را خراب کنید.

Ice Spirit: از این کارت هم نیز برای یخ زدن چند ثانیه ای نیروهای دشمن میتوان استفاده کرد و با میزان اکسیر آن واقعا با صرفه میباشد.

Ice Golem: کارت گولم یخی که با میزان ۲ اکسیر میباشد واقعا بسیار عالی میباشد و میتواند به عنوان سپر دفاعی برای عرشه شما باشد و همچنین پس از نابود شدن منفجر میشود و چیزهای نزدیک خود را برای مدتی کمی منجمد میکند و حرکت ان هارا کم میکند.

Mega Minion: مگا مینیون کارتی هوایی مانند مینیون است و همانطور که از اسمش پیداست از مینیون قوی تر و بهتر است اما سرعت آن مقداری کم است . هزینه ی آن ۳ الکسیر است و بسیار با توجه به کارایی اکسیر آن ناچیز است و به تنهایی به دلیل میزان سلامتی و سرعت نسبتا پایینش زیاد موثر نیست اما پشت سربازی دیگر میتواند مفید باشد و همچنین آسیب خوبی وارد میکند که برای این عرشه عالی میباشد.

Skeletons: یک کارت خوب برای دفاع در مقابل بسیاری از کرات های دیگر و تنها با ۱ الکسیر میتوانید از آنها برای نابود کردن مینی پکا ، پرینس ، جاینت اسکلتون و … استفاده کنید .

Zap: این کارت میتواند کارت بسیار عالی با توجه به قدرتش و میزان اکسیر ۲ برای این عرشه باشد.میتواند برای مدتی نیروهای حریف را ضعیف کند و کمی از میزان سلامتی ان ها کاسته کند.

Inferno Tower: این کارت هم نیز فقط برای دفاع از برج های شما موثر میباشد و اسیب بالایی و میزان سلامتی بالایی دارد و واقعا نابود کردن این کارت هنر و قدرت زیادی میخواهد.

 

امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید.

موفق باشید…

مهدی استیری

مهدی استیری هستم نویسنده در سایت کلش رویال و ایران کلش و چند سایت دیگر... علاقه زیادی به بازی های آنلاین و استراتژی و همچنین گرافیک دارم . درحال حاضر کمی کارهای گرافیکی انجام میدهم. همیشه سعی دارم بهترین مطالب و کارها را به شما عزیزان ارائه بدهم و با کمال میل پاسخگو به سوالات شما هستم. کانال بنده با موضوع گرافیک : MahdiArtWork@

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاه میگذارد

خبر کردن از
avatar

wpDiscuz
.