همه چیز درباره کارت Hunter 0
با توجه به اینکه نیروی جدیدی به نام کارت Hunter در تاریخ ۱۲ آذر ۱۳۹۶ به بازی کلش رویال افزوده شده ، ما به عنوان بزرگترین و اولین مرجع تخصصی بازی کلش رویال ، تصمیم به نوشتن مطلب نقد و بررسی آن گرفتیم تا شما کاربران عزیز بتوانید بهترین استفاده را از این کارت ببرید ! با ادامه مطلب همراه شوید …

شما میتوانید اخبار و دک های جدید و به روز را از سایت تخصصی کلش رویال  و کانال تلگرامی رویال دنبال نمایید !

همه چیز درباره کارت Hunter

همه چیز درباره کارت Hunter
all-about-hunter-1

“ او خسارت فاجعه باری را البته نه در محدوده ای مشخص ، به دشمن وارد میکند ! ابرو های پر رنج و پر خط ، دقت را برای او سخت ساخته است !”

نیروی جدیدی در تاریخ ۱۲ آذر ۱۳۹۶ به بازی کلش رویال افزوده شده که نام آن کارت Hunter یا شکارچی میباشد ! کارت Hunter را اگر در منطقه و زمان درستی رها کنید ، میتوانید سرنوشت بازی شما و حریفتان را مشخص کنید ! این کارت عملکردی همانند کارت ماسکتیر یا تفنگدار دارد و تیر هایی را از لوله تفنگ خود به سمت دشمن شلیک میکند ! هزینه این کارت ۴ اکسیر میباشد و در جانگل آرنا میتوانید به این کارت دست یابید !

Hunter یک کارت تهاجمی بسیار قدرتمند و مفید است و دارای قدرت فراوان اما سلامتی کمی ست ؛ چندین تیر را در محدوده ای نامشخص از روبه روی خود شلیک میکند ، اگر این کارت را به عنوان کارت پشتیبان در پشت نیروهای سنگینی مثل پکا و یا جاینت رها کنید میتوانید حملات مرگباری را هدایت کنید !

ویدئویی از عملکرد کارت Hunter :

نکته : لول های بالای این کارت بسیار قدرتمند هستند !

نکته : در صورتی که از کارت میرور استفاده کرده و این کارت را میرور کنید و دارای ۲ کارت شکارچی باشید ، میتوانید ضربه اساسی به دشمن وارد کنید !

در تصویر پایین میتوانید جزئیات و مشخصات کارت Hunter ، اعم از : سرعت ، زمان ساخت ، اکسیر مورد نیاز ، نوع کمیابی و … را در لول های مخلتلف مشاهده نمایید :

همه چیز درباره کارت Hunter
all-about-hunter-3

هر گونه سوال ، در رابطه با کارت Hunter ، و دیگر مطالب بنده سوالی دارید ، میتوانید در قسمت نظرات همین مطلب با ما در میان بگذارید !

شما میتوانید اخبار و دک های جدید و به روز را از سایت تخصصی کلش رویال  و کانال تلگرامی رویال دنبال نمایید !

موفق و پیروز باشید !

بیژن خدابخش

بیژن خدابخش هستم ، متولد 5 شهریور سال 1378 ، در مشهد مقدس زندگی و کار میکنم . فعلا به نویسندگی ، طراحی گرافیک ، توسعه و ویرایش قالب و افزونه های وردپرس و به طور کلی به وبمستری مشغول هستم ! تمام دانش هایم را با تلاش و بدون معلم بدست آورده ام و در سایت های مختلفی که فعالیت دارم سعی میکنم آنها را در اختیار شما قرار دهم ! موفق و پیروز باشید !

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاه میگذارد

خبر کردن از
avatar

wpDiscuz
.