معرفی دک اسپارکنادو 0
دوستان عزیز ، امروز میخواهیم دک اسپارکنادو ، مناسب برای آرنا ۹ به بالا را برای شما در وبسایت بدوگیم به صورت اختصاصی نگارش کنیم ! با ادامه مطلب همراه باشید …

شما میتوانید اخبار و دک های جدید و به روز را از قسمت کلش رویال سایت و کانال تلگرامی رویال دنبال نمایید !

معرفی دک مگا نایت بالون

معرفی دک اسپارکنادو
spark-nado-deck-1

cannon : کنون یا توپ خانه ، نیرویی از دسته نیروهای ساختمانی ست و کارت دفاعی به حساب می آید و با توجه به هزینه کم و در دسترس بودن ، کارت خوبی به شمار می آید !

Giant : جاینت یا غول را میتوان رکن اصلی حمله در این دک دانست ! در پشت سر این کارت باید دیگر نیرو های خود مثل اسپارکی و … را رها کنید ! این کارت سلامتی زیادی دارد و میتوانید سپر کارت های شما تا برج حریف باشد !

Executioner : جلاد یا اکسکیوشنر از کارت های دو جانبه و مهم این دک محسوب میشود ، این کارت را میتوانید در حمله و دفاع مورد استفاده قرار دهید ؛ از مزایای این کارت میتوان به پشتیبانی نیروهای زمینی و هوایی اشاره کرد !

Dart Goblin : دارت گوبلین یکی از کارت های مفید در این دک میباشد ، این کارت با سرعت بالایی که دارد میتواند بسیار موثر واقع شود !

Ice Wizard : جادوگر یخی یا آیس ویزارد شاید مهم ترین و مفید ترین کارت موجود در این دک باشد ، چرا که هم در حمله و هم در دفاع میتواند بسیار بسیار مفید واقع شود ! شما در این دک از آیس ویزارد بهتر است در دفاع و سپس در ضد حملات استفاده کنید !

Sparky : اسپارکی نیز از کارت های مهم و تاثیر گذار این دک هست ، اگر به موقع و در زمان درست از این کارت استفاده کنید میتوانید ضربه بسیار مهمی به حریف تان وارد کنید !

Tornado : تورنادو یا طوفان را باید در مراکز میانی بیس پیاده سازی کرد و نیروهای دشمن را از هدف مورد نظر دور کرد ! برای مثال با این اسپل میتوانید کارتی همانند پکا را از سمت برج خود به عقب تر بکشید و زمان بخرید !

Zap : اسپل زپ وظیفه از بین بردن نیرو های کم جان را بر عهده دارند ، البته این کارت میتواند قدرت بارگذاری شده در نیروهایی چون اسپارگی ، اینفرنو دراگون و … را از بین ببرد !


هر گونه سوال ، اگر در رابطه با دک اسپارکنادو ، مناسب برای آرنا ۹ به بالا و چه دیگر مطالب بنده سوالی دارید ، میتوانید در قسمت نظرات همین مطلب با ما در میان بگذارید !

شما میتوانید اخبار و دک های جدید و به روز را از قسمت کلش رویال سایت و کانال تلگرامی رویال دنبال نمایید !

موفق و پیروز باشید !

بیژن خدابخش

بیژن خدابخش هستم ، متولد 5 شهریور سال 1378 ، در مشهد مقدس زندگی و کار میکنم . فعلا به نویسندگی ، طراحی گرافیک ، توسعه و ویرایش قالب و افزونه های وردپرس و به طور کلی به وبمستری مشغول هستم ! تمام دانش هایم را با تلاش و بدون معلم بدست آورده ام و در سایت های مختلفی که فعالیت دارم سعی میکنم آنها را در اختیار شما قرار دهم ! موفق و پیروز باشید !

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاه میگذارد

خبر کردن از
avatar

wpDiscuz
.