پکیج استادی کلش رویال چیست؟ – بروزرسانی شد 8

realgraphic4433
در این روز ها، بازار بازی های آنلاین بسیار داغ است و بازی های آنلاین بسیاری وجود دارند که سرگرم کننده هستند. در این بین، بازی جذاب و محبوب کلش رویال، طرفداران بسیاری دارد و در تمامی نقاط جهان این بازی را انجام می دهند.
سبک این بازی، کارتی می باشد و نیاز به یک ترکیب یا به اصتلاح دک مناسب دارد که از ۸ کارت تشکیل می شود. اگر دک مناسب و قوی ای داشته باشید، می توانید به راحتی با بازیکنان به رقابت بپردازید و آن ها را شکست دهید. اما مشکلی که این روز ها بیشتر بازیکنان با آن مواجه هستند، نداشتن یک دک مناسب و قوی هستش که یافتن آن کمی دشوار و سخت می باشد. اما دیگر نگران دک نامناسب خود نباشید زیرا پکیج استادی کلش رویال به همین خاطر ساخته شده است.

 

بروزرسانی ۸ بهمن ۱۳۹۵:
?اضافه شدن ویدیو های آموزشی جدید به آرنا های ۸، ۹ و ۱۰

?اضافه شدن بخش آرنا جنگلی

?اضافه شدن برنامه طراحی کارت نیرو ها

?اضافه شدن استیکر های جدید تلگرامی

 

پکیج استادی کلش رویال چیست؟

پکیج استادی کلش رویال، یک پکیج کامل در رابطه با بازی محبوب کلش رویال می باشد که تمامی موارد آموزشی مربوط به بازی کلش رویال در این پکیج ویژه وجود دارد. مهم ترین بخش پکیج استادی کلش رویال، مجموعه ای از دک های برتر بازی کلش رویال است. این بخش، برای تمامی آرنا های موجود در بازی، دک مناسب و قوی دارد که شما می توانید با انتخاب آرنا مورد نظر خود و نیرو های مورد نظر خود، ترکیبی مناسب پیدا کنید.

ویژگی های پکیج استادی کلش رویال :

مجموعه ای برتر از دک های بازی کلش رویال برای تمامی آرنا ها
x665gqreads4

بهترین بخش پکیج استادی کلش رویال، بخش “ترکیب های برتر” است که دارای دک های قوی برای تمامی آرنا ها با تمامی کارت های موجود در بازی می باشد. این بخش از دسته بندی مناسبی برخوردار است و این امکان را به شما می دهد تا دک مورد نظر خود با نیرو های مورد نظر خود در آرنا خود را به راحتی پیدا کنید. این دک به همراه یک ویدیو آموزشی می باشد که پس از خرید می توانید آن ها را مشاهده کنید و با استفاده از این دک ها، خود را به آرنا ۹ برسانید.

باگ های کلش رویال
x66tffgtfyjuf664450

یکی از راه های پیشرفت در بازی ها، استفاده از باگ های آن بازی است. باگ به معنی سوتی و یک مشکل نرم افزاری می باشد که با استفاده از آن می توان یک جورایی بازی را دور زد. در این بخش از پکیج استادی کلش رویال، تمامی باگ های جدید مربوط به بازی های کلش رویال همراه با ویدیو آموزشی قرار داده می شود.

تورنومنت های ۲۰۰۰ کارتی کلش رویال به صورت رایگان!
x69654xbetvu55

بازی کلش رویال، قسمتی به نام تورنومنت دارد که بازیکنان می توانند با عضویت در این تورنومنت ها، به رقابت بپردازند و جایزه خوبی از سوی بازی دریافت کنند. اما متاسفانه این تورنومنت بیشتر وقت ها پر می باشد و امکان عضویت در آن وجود ندارد یا اگر وجود داشته باشد، جایزه آن بسیار پایین و ناچیز است.
پکیج استادی کلش رویال بخشی را به وجود آورده است که در آن، بیش از ۱۰ تورنومنت ۲۰۰۰ کارتی در روز آن هم به صورت کاملا رایگان برای شما خریداران محترم قرار می دهد.

برنامه طراحی کارت نیرو ها

muhdeurtb55

به وسیله این برنامه می توانید تصاویر و مشخصات دلخواه کارت خود را داشته باشید و آن را برای دوستان خودتان بفرستید و از آن لذت ببرید. این برنامه از گرافیک خوبی برخوردار است و این امر موجب شده تا این برنامه را جذاب کند.
نمونه این تصاویر:
Crpackage-crdeck

استیکر های کلش رویال در تلگرام

x6865erdgfytfff
همان طور که می دانید امروزه استیکر های جذاب بسیاری در نرم افزار پیام رسان تلگرام وجود دارد. اما طرح های کلش رویال آن در دسترس نمی باشد. در این بخش از پکیج استادی کلش رویال، چند پک استیکر کلش رویال قرار داده شده است که شما خریداران محترم می توانید با اضافه کردن آن ها به تلگرام خود، از آن ها استفاده کنید.

همچنین این پکیج دارای آپدیت هفتگی می باشد و هر هفته محتوای آن بروزرسانی می شود.

چرا پکیج استادی کلش رویال ایران کلش؟!

x6977622cvdrhytr11

همان طور که می دانید، سایت ایران کلش به مدت ۳ سال است که در زمینه کلش آف کلنز و کلش رویال فعالیت دارد و دارای تجربه زیادی در تمامی زمینه های مربوط به بازی کلش رویال و کلش آف کلنز دارد. همچنین محصول مشابه ای با نام پکیج استادی کلش آف کلنز دارد که می توانید آن را نیز مشاهده کنید. همچنین پکیج استادی کلش رویال، دارای نظرسنجی و آپدیت هفتگی می باشد که به شرح زیر است:

آپدیت هفتگی پکیج استادی کلش رویال

x699898bnnbbnbnvc45rfzz

پکیج استادی کلش رویال، هر هفته یک آپدیت برای خریداران محترم منتشر می کند تا بازیکنان بتوانند تمامی ترکیب های خوب و جدید را دریافت و مشاهده کنند و از آن ها در ترکیب خود استفاده کنند. حجم محتوای این آپدیت به خریداران پکیج استادی کلش رویال بستگی دارد که چه آرنایی را برای بروزرسانی محتوای آن انتخاب کرده اند. آپدیت بر اساس نظرسنجی خریداران صورت می گیرد که در ادامه توضیح داده می شود.

نظرسنجی پکیج استادی کلش رویال

210ncybettc6565

قبل از منتشر شدن هر آپدیت هفتگی پکیج استادی کلش رویال، یک نظرسنجی به مدت ۱ هفته صورت میگیرد که خریداران باید در آن شرکت کنند. این نظرسنجی به این صورت است که شما انتخاب می کنید که برای آپدیت هفتگی هفته آینده، برای کدام آرنا، دک جدید اضافه شود یا دوست دارید چه نیرو هایی به دک ها اضافه شود و سوالاتی مشابه این دسته از سوال ها…

و موارد جذاب دیگر که بعد از دریافت پکیج مشاهده خواهید کرد.

خرید آنلاین پکیج استادی کلش رویال

همچنین این پکیج همراه با خرید نسخه های هک شده کلش اف کلنز و ربات کلش اف کلنز قابل دریافت میباشد.اگر شما همراه محصولات ایران کلش این بسته را دریافت نمایید از ۳۰% تخفیف ویژه برخوردار خواهید شد.

[purchase_link id=”271958″ style=”button” color=”green” text=”خرید آنلاین و تحویل آنی”]
Avatar

سینا رئوفی هستم. بیش از 6 سال است که در زمینه وب فعالیت می کنم و تا به حال سایت های زیادی را اداره کرده ام. در حال حاضر بر روی پروژه های زیادی کار می کنم. لحظات خوشی را برای شما در سایت ایران کلش آرزومندم.

دیدگاه بگذارید

8 نظر برای "پکیج استادی کلش رویال چیست؟ – بروزرسانی شد"

خبر کردن از
avatar

مرتب سازی :   جدیدترین | قدیمی ترین | محبوب ترین
حسام اقا
Guest
حسام اقا
7 سال و 2 ماه و پیش

فقط گیر دادید به محصولات خودتون
یکم پست بزارید

امیررضا
Guest
امیررضا
7 سال و 2 ماه و پیش

واقعا باعث تاسف هست که چنین دامنه ی کاملی دست یه تیم غیرفعال بیافته. یا بیشتر فعالیت بکنین یا فعالیت خودتونو شایسته تر بکنید.

مهدی استیری
Member
7 سال و 2 ماه و پیش

دوست عزیز تیم ما نویسنده ها مشکل داشتند و چند وقتی نبودند ولی از امروز بنده در خدمت شما دوستان گرامی هستم

Alex
Guest
Alex
7 سال و 1 ماه پیش

سلام امیدوارم از بازی لذت ببرید. لطفا جایی هم بزارید که لیدر های کلن های ایرانی بتونن عضو بگیرن و تبلیغ کنن و این باعث میشه هم وبسایت بازدید کننده زیاد داشته باشه و هم برا وبسایتتون تبلیغ کنیم توی کلن. مرسی.

کلنی راه انداختیم که همه فعال هستند و دونیت میکنن. هر ماه هم جوایز داریم
برای اعضا که گیفت کارت هست برا خرید جم. لطفا عضو بشین. منتظرتون هستیم. آدرس کلن هست: ۲۲۹LCOQP# و اسم کلن هست Persia با آیکون اسکلت آبی و قرمز و لیدری ALEX مرسی دوستان.

ارمان
Guest
7 سال و 1 ماه پیش

ببخشید اسم تورنومنت شما چیه که‌بتوانیم وارش شویم؟؟؟لطفا جواب بدید

مهندس
Guest
مهندس
7 سال و 27 روز پیش

این پکیجو از اینترنت دانلود کنیم یا بخریم؟

مهندس
Guest
مهندس
7 سال و 27 روز پیش

این بکیجو چطور تهیه کنیم؟

mohammad
Guest
mohammad
7 سال و 25 روز پیش

پکیج استادی کلش رویال بخشی را به وجود آورده است که در آن، بیش از ۱۰ تورنومنت ۲۰۰۰ کارتی در روز آن هم به صورت کاملا رایگان برای شما خریداران محترم قرار می دهد.
اینکه راست نیست؟ چون به هیچ وجه چنین چیزی ممکن نیست

wpDiscuz
.