چه موقع باید به برج پادشاه حمله کنیم؟ 12

من میدانم که بیشتر بازیکنان جدید کلش رویال میخواهند برای آنکه هرچه سریعتر پیروز میدان شوند،برج پادشاه را درست بعد از تخریب یکی از برج ها از بین ببرند.بازیکنی که برج پادشاه را زودتر خراب کند پیروز میدان خواهد بود امّا آیا انجام اینکار ارزشش را دارد؟ من در این راهنما همه اطلاعات لازم را در اختیارتان خواهم گذاشت پس با ما همراه باشید…

چه موقع باید به برج پادشاه حمله کنیم؟

.....-min
چه-موقع-به-برج-پادشاه-حمله-کنیم-؟-کلش رویال-clash royale-clash royal-When-should-We -Attack-The-King’s-Tower-?

 

در ابتدا بیایید به حقایق زیر نگاهی بیندازیم:

  • جان برج پادشاهی بیشتر از برج های آرنا است. درواقع جان برج پادشاهی ۶۰% بیشتر از مقدار جان برج های آرنا است!
  • بیشتر اوقات رسیدن به پیروزی با خراب کردن برج پادشاه بعد از تخریب یک یا دو تا از برج های آرنا و داشتن عملکرد دفاعی مناسب برای بازداشتن حریفتان از تخریب هردو برجهای آرنا امن تر است.
  • پادشاه هنگامی که جنگ آغاز میشود در حالت خواب است و در دفاع از خودتان هیچ کمکی به شما نخواهد کرد مگر اینکه یکی از دو حالت زیر برای بیدار نمودن وی پیش بیاید:
  1. یکی از برجهای آرنا تخریب شود.
  2. برج پادشاهی مورد حمله قرار گیرد.اگر هر دو برجهای آرنا همچنان سالم باشند و برج پادشاه ضربه ای بخورد،پادشاه بیدار خواهد شد.

نکته:اقدام به حمله به برج پادشاهی تا زمانی که یکی از برجهای آرنا را تخریب نکرده اید نکنید! اینکار موجب بیدار شدن پادشاه حریف و همکاری او با برجهای دیگر در دفاع علیه شما خواهد شد. بنابراین،هنگامی که میخواهید از کارت هایی که ضربه ی پخش شونده دارند استفاده کنید، مراقب باشید برج پادشاه داخل محدوده آنها قرار نگیرد! وارد کردن ضربه به برج پادشاه قبل از از بین بردن حداقل یکی از برجهای آرنا یکی از اشتباهات بزرگ است که بازیکنان جدید مرتکب آن میشوند و این اشتباه اختلافات زیادی در حملات به وجود می آورد.

پس از آن که یکی از برجهای آرنا را از بین بردید،شما باید تصمیم بگیرید که برج دوم را از بین ببرید یا به برج پادشاهی حمله کنید.بیشتر اوقات بهتر است برج دوم را از بین ببرید زیرا به طور قابل ملاحظه ای جان آن از برج پادشاه کمتر است و فاصله آن نیز از شما کمتر است.بیشتر اوقات،تنها زمانی که باید حمله به برج پادشاه را به حمله به برج دیگر ترجیح دهید آن موقع است که جان کمی از برج پادشاه باقی مانده. یا زمانی که چیزی نمانده تا حریفتان برج دوم شما را نیز از بین ببرد و شما زمان کمی دارید،در این هنگام شما باید سریعاً تصمیم بگیرید که سراغ برج دوم حریفتان بروید و امن بازی کنید یا اینکه سریعاً به برج پادشاه حمله کنید.

امیدواریم این مقاله نیز برای شما مفید واقع شده باشد. چنانچه نظری داشتید خوشحال میشویم آن را با ما در میان بگذارید.

Avatar

دیدگاه بگذارید

12 نظر برای "چه موقع باید به برج پادشاه حمله کنیم؟"

خبر کردن از
avatar

مرتب سازی :   جدیدترین | قدیمی ترین | محبوب ترین
Iman
Guest
Iman
8 سال و 1 ماه پیش

سلام ببخشید من استراتژی بلدم خیلی موئثر و خوبه میخواستم بدونم این سایت پست کاربران هم داره که قرار بدم بقیه هم استفاده کنن

t_rex
Guest
t_rex
8 سال و 1 ماه پیش

سریع تر اموزش رسیدن به ارنا ۶ با لول ۶ رو سریع تر بزارید لطفا

Sina
Guest
Sina
8 سال و 1 ماه پیش

با چه نیروهایی حمله میکنی که رسیدی ارنا۵؟ بگو ماهم استفاده کنیم من تو ارنا۴ گیر کردم

امیر
Guest
امیر
8 سال و 1 ماه پیش

بچه ا من خیلی خوشحالم کاپم تا ۱۳۶۰ رفت با یه ارنا ۵ لول ۷ با کاپ ۱۴۱۴ مسابقه دادم بردم یدونه شندق سیلور ارنا ۵ بم دااد ولی متاسفانه خودم هنوز تو ارنا ۴ امد نرفتم ۵ یعی میشه چون ارنا۵ صتدق دارم بهم یدونه حدعقل سرباز حدید ارنا ۵ بده؟

Prince
Guest
Prince
8 سال و 1 ماه پیش

سلام میگم کلش رویال وار هم داره؟؟

داود احمدزاده
Admin
8 سال و 1 ماه پیش

هنوز خیر

Dark
Guest
Dark
8 سال و 1 ماه پیش

با عرض سلام، من لول ۶ در ارنا ۵ هستم، همه کارت های ارنا ۱ تا ۵ رو دارم به جز آیس ویزارد، میشه بگید چطور میتونم اون رو آزاد کنم؟

پارسا
Guest
پارسا
8 سال و 1 ماه پیش

کارت ایس ویزارد و پرینسس از کارت های بسیار نادر هستند و احتمال گرفتن انها کم است و به بازی کردن ادامه بدید تا به امید خدا بگیرید کارت هارو 🙂

aria
Guest
aria
8 سال و 1 ماه پیش

سلام من پرنسم ااد نمیشه چی کار کنم ازاد شه ?

پارسا
Guest
پارسا
8 سال و 1 ماه پیش

گرفتن کارت ها کاملا شانسه
پیشنهاد من اینه که ۲۰۰۰ گلد جمع کنید و منتظر بنشینید تا در شاپ شما پرینس بیاید و آن را بخرید

آرین
Guest
7 سال و 10 ماه و پیش

سلام ممنون از اطلاعات ولی انگار شما معنی تگ زدن رو نمی دونید!

کی ، به ، راهنما ، چه وقت و …. تگ گیرنده بازدید کنند .
اسم سایت باید ار اسامی تگ باشند

wpDiscuz
.