چگونگی مقابله با اینفرنو تاور 9

سلام خدمت دوستان همیشگی سایت امروز برای شما آموزش چگونگی مقابله با اینفرنو تاور را آماده کرده ایم تا بتوانید به خوبی در برابر این کارت مقاومت کنید و بتوانید نابودش کنید . این آموزش به طور خلاصه برای شما داده شده است و اصول مهم در این آموزش گفته میشود که اگر بر اساس این اصول کار کنید قطعا موفق به نابودی این کارت میشوید.

چگونگی مقابله با اینفرنو تاور

inferno-tower-clash-royale

همانطور که میدانید کارت اینفرنو کارتی بسیار کشنده و مرگبار برای کارت های ما میباشد و بسیاری از بازیکنان هنگام مقابله و مشاهده این کارت ترس ان هارا برمیدارد و امید خود را تا جایی از دست میدهند که این بسیار اثر منفی بر بازی ما دارد.این کارت برعکس کارت های دیگر به راحتی میتواند نیروهایی که سلامتی زیاد دارند از قبلی جاینت و گولم را نابود کند و نیروهایی که تعداد بالا هستند و میزان سلامتی کم دیتر نابود میشود مانند مینیون و… بنابراین شما باید بدانید که با کارت هایی مانند مینیون باید با این کارت مقابله کرد.

ما در اینجا چند راهکار و نیرو برای شما توضیح میدهیم تا با کمک توانایی این ها و نتیجه گیری کلی بفهید که با کدام نیروها بهترمیتوان اینفرنو را نابود کرد:

Zap + Tombstone: استفاده از این دو کارت برای نابودی اینفرنو  میتوان گفت که ریسک میباشد ولی بسیاری از این روش استفاده میکنند . سنگ قبر با تولید اسکلت میتواند اینفرنو تاور را منحرف کند تا شما بتوانید با نیروهای دیگر خود آن را به راحتی نابود کنید و زپ نیز در کم کردن میزانی از سلامتی و… موثر میباشد.

Graveyard: استفاده از این کارت هم میتواند ممکن باشد و شما میتوانید با انداختن یک کارت سنگ قبر بر روی اینفرنو به راحتی ان را نابود کنید زیرا این کارت با تولید اسکلت زیاد میتواند به راحتی اینفرنو تاور را نباود و منحرف کند و کار برای شما آسان خواهد کرد.

Witch + Giant: میتوان گفت که این ترکیب نیز میتواند مفید باشد و شما باید جاینت را در جلو و ویچ را در عقب و یا بهتر است برعکس این باشد و این بستگی به روش نبرد شما میباشد زیرا هم میتوان گفت که جاینت در جلو باشد ولی سلامتی اش زود تمام میشود در مقابله با اینفرنو و هم میتوان گفت ویچ در جلو باشد تا با تولید اسکلت اینفرنو را منحرف کند.

Lightning: از کارت لاتینگ نیز میتوان برای کم کردن بسیار از سلامتی اینفرنو استفاده کرد زیرا این کارت بسیار قدرت بالایی دارد و تخریب زیادی وارد میکند.

Minions/Minion Horde: همانطور که در ابتدا گفتیم از این کارت ها میتوان برای نابودی اینفرنو به خوبی استفاده کرد ولی باید با برنامه پیش بروید جوری که حریف نتواند با کارت اررو این هارا نابود کند و نقشه شما خراب شود بنابراین سعی کنید مطمئن شوید که کارتی برای نابودی این ها ندارد.

و بهترین ترکیب از نظر ما برای نابود کردن اینفرنو تاور:

Royal Giant + Giant Skeleton: این دو کارت بسیار عالی برای نابود کردن اینفرنو میباشند زیرا که جاینت اسکلت را اگر در جلو به حرکت درآوریم میتواند اینفرنو را منحرف کند ولی سلامتی این کارت زود تمام میشود و باید سرعت عمل ما نیز سریع باشد و کارت جاینت رویال را پشت جاینت اسکلت رها کنیم و جاینت رویال نیز شروع به نابود کردن اینفرنو میکند بنابراین بهترین روش این نوع میباشد.

 

امیدوارم از این مطلب لذت کامل برده باشید.

موفق باشید…

مهدی استیری

مهدی استیری هستم نویسنده در سایت کلش رویال و ایران کلش و چند سایت دیگر... علاقه زیادی به بازی های آنلاین و استراتژی و همچنین گرافیک دارم . درحال حاضر کمی کارهای گرافیکی انجام میدهم. همیشه سعی دارم بهترین مطالب و کارها را به شما عزیزان ارائه بدهم و با کمال میل پاسخگو به سوالات شما هستم. کانال بنده با موضوع گرافیک : MahdiArtWork@

دیدگاه بگذارید

9 نظر برای "چگونگی مقابله با اینفرنو تاور"

خبر کردن از
avatar

مرتب سازی :   جدیدترین | قدیمی ترین | محبوب ترین
حسام
Guest
7 سال و 5 ماه و پیش

سلام من یه راه دیگه هم دارم.راکت تو ه ضربه کل جان اینفرنو تاور رو میبره.اینم نظر من

مهدی
Guest
مهدی
7 سال و 5 ماه و پیش

سلام لطفا مطالب را بیشتر کنید سایت خیلی فعال نیست

مهدی
Guest
مهدی
7 سال و 5 ماه و پیش

سلام لطفا مطالب بیشتری بگذارید

erfan
Guest
7 سال و 4 ماه و پیش

داداش شما میگی با جاینت اسکلت و رویال جاینت بزنید اگر قرار باشه برا هر اینفنور انقدر اکسیر بذاریم خوب بازی تموم میشه بهترین کار اینه که حمله خودتو انجام بدی وقتی داشت زوم میکرد زپ بزنی سرش تا بیاد دوباره زوم کنه نابود شده.ولی ممنون از سایت خوبتون.

پویا
Guest
پویا
7 سال و 1 ماه پیش

آخرین روش که خیلی ر ی د ه. فقط مینیون هورد

احمد
Guest
احمد
6 سال و 9 ماه و پیش

ببخشید من میتونم با ذکر ادرس سایت شما از مطالبت در اپیکیشنم استفاده کنم

داود احمدزاده
Admin
6 سال و 9 ماه و پیش

مانعی ندارد دوست گرامی..قط به صورتی باشد که برای کاربر قابل روئت باشد .ممنون از احترامتون

wpDiscuz
.