عرشه هوگ رایدر فریز برای کلش رویال 0

سلام دوستان امروز میخواهیم برای شما عرشه هوگ رایدر فریز برای کلش رویال را توضیح دهیم.این ترکیب بیشتر مخصوص لول های ۱۰ یا ۹ میباشد ولی لول های دیگر نیز میتوانند از این عرشه بهره ببرند . این عرشه به راحتی شما را به کاپ ۴۴۰۰ میبرد و با کسب موفقیت های زیاد شمارا  در بازی سربلند خواهد کرد.پیشنهاد میشود حداقل چند بار این عرشه را امتحان کنید…

عرشه هوگ رایدر فریز برای کلش رویال

Clash Royale Hog RiderClash Royale Ice SpiritClash Royale FreezeClash Royale Ice Golem
Clash Royale Mega MinionClash Royale FurnaceClash Royale Minion HordeClash Royale The Long

Hog Rider: این کارت در این عرشه به عنوان نیرویی تهاجمی عمل خواهد کرد و در کنار اسپل فریز این کارت را باید در حفاظت قرار دهید تا توسط نیروهای حریف شما نابود نشود زیرا این کارت اگر سالم به برج های حریف برسد میتواند آسیب جدی به حریف شما وارد کند.

Furnace: کارت کوره برای انحراف کردن نیروهای حریف به کار میرود و اگر شما یک کارت کوره لول خوب و معقول داشته باشید میتوانید به خوبی نیروهای تهاجمی دشمن خود را منحرف کنید همچنین این کارت با ارواح های اتشین که تولید میکند میتواند وسیله ای بسیار عالی برای نابودی بربر گوبلین ها و…. باشد.

Mega Minion: مگا مینیون کارتی هوایی مانند مینیون است و همانطور که از اسمش پیداست از مینیون قوی تر و بهتر است اما سرعت آن مقداری کم است . هزینه ی آن ۳ الکسیر است و بسیار با توجه به کارایی اکسیر آن ناچیز است و به تنهایی به دلیل میزان سلامتی و سرعت نسبتا پایینش زیاد موثر نیست اما پشت سربازی دیگر میتواند مفید باشد و همچنین آسیب خوبی وارد میکند که برای این عرشه عالی میباشد.

Freeze: دومین کارت اصلی این عرشه اسپل فریز میباشد باید از این اسپل در کنار هوگ رایدر استفاده نمایید تا به راحتی برج های حریف را نابود کنید.همچنین به راحتی با این اسپل نیروهای حریف را برای لحظه ای منجمد کنید.

Minion Horde: از این کارت ها میتوان برای نابودی اینفرنو به خوبی استفاده کرد ولی باید با برنامه پیش بروید جوری که حریف نتواند با کارت اررو این هارا نابود کند و نقشه شما خراب شود بنابراین سعی کنید مطمئن شوید که کارتی برای نابودی این ها ندارد.

Ice Spirit: از این کارت هم نیز برای یخ زدن چند ثانیه ای نیروهای دشمن میتوان استفاده کرد و با میزان اکسیر آن واقعا با صرفه میباشد.

Ice Golem: کارت گولم یخی که با میزان ۲ اکسیر میباشد واقعا بسیار عالی میباشد و میتواند به عنوان سپر دفاعی برای عرشه شما باشد و همچنین پس از نابود شدن منفجر میشود و چیزهای نزدیک خود را برای مدتی کمی منجمد میکند و حرکت ان هارا کم میکند.

The Log: این کارت وقتی رها میشود با خود میتواند نیروهای زیادی را در مسافت تقریبا طولانی نابود کند و یا آسیب به آن ها وارد کند به طور مثال وقتی به ویچ برخورد میکند تقریبا نیمی از سلامتی ویچ را میگیرد و بسیار بسیار کارت خوبی برای این عرشه و دیگر عرشه ها میباشد و کاربرد فراوانی دارد.

 

امیدوارم از این عرشه استفاده لازم کرده باشید.

موفق باشید…

مهدی استیری

مهدی استیری هستم نویسنده در سایت کلش رویال و ایران کلش و چند سایت دیگر... علاقه زیادی به بازی های آنلاین و استراتژی و همچنین گرافیک دارم . درحال حاضر کمی کارهای گرافیکی انجام میدهم. همیشه سعی دارم بهترین مطالب و کارها را به شما عزیزان ارائه بدهم و با کمال میل پاسخگو به سوالات شما هستم. کانال بنده با موضوع گرافیک : MahdiArtWork@

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاه میگذارد

خبر کردن از
avatar

wpDiscuz
.