بهترین عرشه های بربرهای نخبه 0

سلام دوستان در این پست قصد داریم برای شما بهترین عرشه های بربرهای نخبه را که شامل سه عرشه بسیار عالی با کارت فوق میشود را بیان کنیم.این عرشه ها با کارت بربرهای نخبه بنیان گرفته شده که کار اصلی عرشه هارا انجام میدهد و بسیار بسیار قابل استفاده برای آرناهایی که این کارت هارا دارند میباشد. باما در ادامه همراه باشید…

بهترین عرشه های بربرهای نخبه

نحوه حمله با کارت بربرهای نخبه در نبردها بسیار شبیه به بربرها میباشد ولی همانطور که گفتیم این کارت قدرت بهتری و بالاتری دارد بنابراین شما از این کارت همانند کارت بربرهای عادی استفاده کنید.

*** بربرهای نخبه هوگ و فریز ***

Clash Royale Hog RiderClash Royale Elite BarbariansClash Royale FreezeClash Royale The Long
Clash Royale fireballClash Royale CannonClash Royale ArchersClash Royale Mega Minion

این عرشه با داشتن سه کارت اصلی بربرهای نخبه و هوگ و فریز بهترین روش برای نابودی برج های حریف میباشد شما با استفاده از فریز باید برج های حریف و همچنین نیروهایی که برای مقاومت استفاده میکند را برای لحظه ای با انجماد کردن متوقف کنید و سپس با کارت هوگ به سمت برج های او حمله ور شوید سپس با کارت بربرهای نخبه برای پشتیبانی و حفاظت از آن ها استفاده کنید و همچنین این عرشه به عنوان عرشه ای تهاجمی استفاده خواهد شد.

*** بربرهای نخبه و ماینر ***

Clash Royale MinerClash Royale Goblin BarrelClash Royale Elite BarbariansClash Royale Tombstone
Clash Royale Skeleton ArmyClash Royale Minion HordeClash Royale ZapClash Royale fireball

این ترکیب نیز با دو کارت اصلی بربرهای نخبه و ماینر ترکیبی ساخته است که میتواند با این دو کارت به راحتی برای بالابردن کاپ به ما کمک کند.کارت ماینر با کندن حفره ای در زمین میتواند از زیر زمین به برج های حریف برسد و شما باید در ابتدا با کارت بربرهای نخبه حواس نیروهای حریف و برج هارا پرت کنید و با کارت مانیر به سمت برج های او حمله کنید که بهترین روش میباشد و مطمئنا پیروز خواهید بود.

*** بربرهای نخبه و جاینت ***

Clash Royale GiantClash Royale Elite BarbariansClash Royale MusketeerClash Royale Minions
Clash Royale ZapClash Royale The LongClash Royale fireballClash Royale Tombstone

این عرشه از دو کارت بربرهای نخبه و جاینت استفاده شده است.شما با استفاده از جاینت باید مانند تانک عمل کنید و جاینت را در جلو بفرستید و در پشت آن بربرهای نخبه را رها کنید تا به برج های حریف برسند و آن را نابود کنند.توجه کنید که باید از دیگر نیروهای عرشه برای پشتیبانی آن ها نیز استفاده کنید.

امیدوارم از این آموزش و عرشه ها لذت و استفاده کامل برده باشید.

موفق و سربلند باشید…

مهدی استیری

مهدی استیری هستم نویسنده در سایت کلش رویال و ایران کلش و چند سایت دیگر... علاقه زیادی به بازی های آنلاین و استراتژی و همچنین گرافیک دارم . درحال حاضر کمی کارهای گرافیکی انجام میدهم. همیشه سعی دارم بهترین مطالب و کارها را به شما عزیزان ارائه بدهم و با کمال میل پاسخگو به سوالات شما هستم. کانال بنده با موضوع گرافیک : MahdiArtWork@

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاه میگذارد

خبر کردن از
avatar

wpDiscuz
.