عرشه خیره کننده رویال جاینت 5

سلام خدمت کاربران عزیز و همیشگی سایت امروز قصد داریم برای شما دوستان عزیز عرشه خیره کننده رویال جاینت را معرفی کنیم.این عرشه بسیار بسیار مناسب برای رفتن به کاپ ۴۴۰۰ میباشد و بدون هیچ کارت لجندری چیده شده است تا کسانی که لجندری کارت ندارند به مشکل نخورند. با ما همراه باشید…

عرشه خیره کننده رویال جاینت

Clash Royale Royal GiantClash Royale FurnaceClash Royale Fire SpiritsClash Royale Skeleton Army
Clash Royale ZapClash Royale ArchersClash Royale Mega MinionClash Royale Lightning

Royal Giant: معمولاً من از این کارت زمان دو برابر شدن سرعت ساخت الکسیر یا برای از بین بردن برج دوم (زمانی که اولین برج از بین رفت) استفاده میکنم. همچنین شما میتوانید زمانی که حریفتان زیاد از ساختمان های دفاعی استفاده میکرد و دیگر نیروهایتان نتوانستند حتی یک تاج برای شما به دست بیاورند،نیز از این کارت استفاده کنید. زمانی که اولین برج حریف را از بین بردید،میتوانید آن را در وسط زمین حریفتان رها کنید تا برج دوم را نیز از بین ببرید.

Furnace: کارت کوره برای انحراف کردن نیروهای حریف به کار میرود و اگر شما یک کارت کوره لول خوب و معقول داشته باشید میتوانید به خوبی نیروهای تهاجمی دشمن خود را منحرف کنید همچنین این کارت با ارواح های اتشین که تولید میکند میتواند وسیله ای بسیار عالی برای نابودی بربر گوبلین ها و…. باشد.

Fire Spirits: این کارت با هزینه تنها ۲ اکسیر وسیله ای خوب برای حفاظت برج های شما در برابر مینیون ها و گوبلین ها میباشد. این کارت به انداختن خود به روی اینها ان هارا به اتش کشیده و سریعا نابود خواهد کرد و با توجه به میزان هزینه ۲ اکسیر بسیار کم خرج و به صرفه میباشد و به کارتان بسیار خواهد آمد.

Skeleton Army: کارت اسکلت زیاد کارتی است که در اکثر عرشه ها استفاده میشود و از ان برای منحرف کردن حریف و یا نابودی نیروهایی همچون بربر جاینت . جاینت اسکلت و… بسیار استفاده خواهد شد ولی سمی ترین چیز برای این کارت کارت تیروکمان یا همان اررو میباشد که به راحتی نابود کننده این کارت میباشد.

Zap: این کارت میتواند کارت بسیار عالی با توجه به قدرتش و میزان اکسیر ۲ برای این عرشه باشد.میتواند برای مدتی نیروهای حریف را ضعیف کند و کمی از میزان سلامتی ان ها کاسته کند.همچنین شما میتوانید اگر لجندری کارت دارید و دوست داشته باشید به جای کارت زپ کارت Log را استفاده نمایید.

Archers: یکی از نیرو های کار آمد بازی است که با اینکه دوام چندان زیادی ندارد امّا میتواند در هر دو صورت زمینی و هوایی در برابر دشمنان از شما محافظت کند.همچنین میتواند به عنوان نیرو تهاجمی خوبی باشد.

Mega Minion: مگا مینیون کارتی هوایی مانند مینیون است و همانطور که از اسمش پیداست از مینیون قوی تر و بهتر است اما سرعت آن مقداری کم است . هزینه ی آن ۳ الکسیر است و بسیار با توجه به کارایی اکسیر آن ناچیز است و به تنهایی به دلیل میزان سلامتی و سرعت نسبتا پایینش زیاد موثر نیست اما پشت سربازی دیگر میتواند مفید باشد و همچنین آسیب خوبی وارد میکند که برای این عرشه عالی میباشد.

Lightning: این اسپل بسیار بسیار میزان تخریب بالایی دارد و کمک بسیار زیادی به ما در عرشه ها خواهد کرد معمولا از این کارت برای نابود کردن نیروها و یا کالکتور اکسیر و یا دفاعی های حریف از حمله اینفرنو استفاده خواهد شد.

 

در این قسمت برای شما دوستان عزیز ویدیویی مبنی بر این عرشه آماده کرده ایم که میتوانید مشاهده کنید:

 

ویدیو:

 

 

امیدوارم از این آموزش لذت کامل برده باشید.

موفق باشید… (:

مهدی استیری

مهدی استیری هستم نویسنده در سایت کلش رویال و ایران کلش و چند سایت دیگر... علاقه زیادی به بازی های آنلاین و استراتژی و همچنین گرافیک دارم . درحال حاضر کمی کارهای گرافیکی انجام میدهم. همیشه سعی دارم بهترین مطالب و کارها را به شما عزیزان ارائه بدهم و با کمال میل پاسخگو به سوالات شما هستم. کانال بنده با موضوع گرافیک : MahdiArtWork@

دیدگاه بگذارید

5 نظر برای "عرشه خیره کننده رویال جاینت"

خبر کردن از
avatar

مرتب سازی :   جدیدترین | قدیمی ترین | محبوب ترین
مهدی
Guest
مهدی
7 سال و 4 ماه و پیش

سلام
بجای کدام کارت میشه آیس ویزارد برد؟

پارسا
Guest
پارسا
7 سال و 3 ماه و پیش

بجای اسپل لایت چه نیرویی میشه برد؟

parsa
Guest
6 سال و 10 ماه و پیش

ساملیکم به جای الکترو ویز چی بیارم دکم جیانت رویال و الیت بربر و زپ و…به جای الکترو چی بیارم¿

wpDiscuz
.