عرشه هوگ رایدر و بشکه گوبلین 3

در این آموزش قصد داریم برای شما عرشه هوگ رایدر و بشکه گوبلین را توضیح بدهیم . این عرشه مناسب برای رفتن به آرنا ۷ و ۸ میباشد و با راحتی کامل به شما کمک خواهد کرد ولی در کنار این ترکیب حتما تمرین نیز داشته باشید تا بهترین نتیجه هارا کسب نمایید. در ادامه با ویژگی این عرشه آشنا خواهید شد…

عرشه هوگ رایدر و بشکه گوبلین

Clash Royale Hog RiderClash Royale Goblin BarrelClash Royale Fire SpiritsClash Royale Tombstone
Clash Royale fireballClash Royale Minion HordeClash Royale Skeleton ArmyClash Royale Zap

Hog Rider: این کارت در این عرشه به عنوان نیرویی تهاجمی عمل خواهد کرد و در کنار اسپل راکت این کارت را باید در حفاظت قرار دهید تا توسط نیروهای حریف شما نابود نشود زیرا این کارت اگر سالم به برج های حریف برسد میتواند آسیب جدی به حریف شما وارد کند.

Goblin Barrel: این کارت میتواند از طریق هوا به برج های حریف حمله کند و وقتی به زمین رسید بشکنه آن ها بشکند و از آن سه گوبلین با چاقو خارج شوند و آسیب جدی به حریف وارد نمایند.این کارت همراه با کارت هوگ بسیار عالی عمل خواهد کرد و شما باید این کارت را بعد از رسیدن هوگ به برج های حریف استفاده نمایید.

Fire Spirits: این کارت با هزینه تنها ۲ اکسیر وسیله ای خوب برای حفاظت برج های شما در برابر مینیون ها و گوبلین ها میباشد. این کارت به انداختن خود به روی اینها ان هارا به اتش کشیده و سریعا نابود خواهد کرد و با توجه به میزان هزینه ۲ اکسیر بسیار کم خرج و به صرفه میباشد و به کارتان بسیار خواهد آمد.

Tombstone: این کارت نیز همانند کارت های اسکلت دیگر  همانند انحراف کننده عمل میکند و با تولید اسکلت نیروهای دشمن را منحرف میکند و باعث میشود تا نیروهای دشمن برای چند لحظه حواسشان به این اسکلت های کوچک پرت شود.

Fireball: توپ اتشین یک کارت عالی است که به شما کمک میکند نیروهای دسته جمعی را مانند بربر ها نابود کنید یا سه ماسکاتر(که الان خیلی محبوب شده اند) و یا مینیون  هورد.توپ آتشین همیشه برای تمام کردن کار برج ها به خوبی جواب میدهد.

Minion Horde: این کارت که مینیون های زیاد میباشد میتواند برای نابود کردن نیروهای حریف از جمله هوگ و والکری بسیار عالی عمل کند.همچنین این کارت میتواند در کنار دیگر نیروهای این عرشه کار بسیار با ارزشی انجام دهد.

Skeleton Army: کارت اسکلت زیاد کارتی است که در اکثر عرشه ها استفاده میشود و از ان برای منحرف کردن حریف و یا نابودی نیروهایی همچون بربر جاینت . جاینت اسکلت و… بسیار استفاده خواهد شد ولی سمی ترین چیز برای این کارت کارت تیروکمان یا همان اررو میباشد که به راحتی نابود کننده این کارت میباشد.

Zap: این کارت میتواند کارت بسیار عالی با توجه به قدرتش و میزان اکسیر ۲ برای این عرشه باشد.میتواند برای مدتی نیروهای حریف را ضعیف کند و کمی از میزان سلامتی ان ها کاسته کند.

 

امیدوارم ا این آموزش لذت برده باشید و بتوانید بهترین نبردها را داشته باشید.

موفق باشید رویال بازهای عزیز… 🙂

مهدی استیری

مهدی استیری هستم نویسنده در سایت کلش رویال و ایران کلش و چند سایت دیگر... علاقه زیادی به بازی های آنلاین و استراتژی و همچنین گرافیک دارم . درحال حاضر کمی کارهای گرافیکی انجام میدهم. همیشه سعی دارم بهترین مطالب و کارها را به شما عزیزان ارائه بدهم و با کمال میل پاسخگو به سوالات شما هستم. کانال بنده با موضوع گرافیک : MahdiArtWork@

دیدگاه بگذارید

3 نظر برای "عرشه هوگ رایدر و بشکه گوبلین"

خبر کردن از
avatar

مرتب سازی :   جدیدترین | قدیمی ترین | محبوب ترین
امیرمحمد
Guest
امیرمحمد
7 سال و 4 ماه و پیش

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه

سامان
Guest
سامان
7 سال و 4 ماه و پیش

فوق العاده مفیو فقط این دک چطور میخواد ترکیب لاواکلون رو نابود کنه؟کمی توضیح بدید لطفا.

wpDiscuz
.