ارتقای لیگ لجندری به ۴۰۰۰ تروفی 1

درحالی که چند روزی بود که از سوپرسل و اطلاعیه ها و ویدیوهای جنجالیش در دنیای کلشی خبری نبود ، ولی بالاخره سوپرسل دیروز سکوتش شکست و با انتشار خبر بریک برای کلش رویال همگان رو غافلگیر کرد. نکته بسیار غافلگیر کننده در این بریک این بود که طی اقدام بی سابقه ای ، سوپرسل میزان تروفی لیگ لجندری را به ۴۰۰۰ تروفی افزایش داد. این درحالی بود که تا پیش از این مقدار تروفی لیگ لجند ۳۰۰۰ کاپ بود.

انتشار ویدیو از سوی گالادون در همین مورد

این رویداد به قدری مهم بود که گالادون رو نیز وادار کرد تا ویدیویی در این مورد در یوتیوب منتشر کنه ، قصد گالادون از انتشار این ویدیو ، توضیح بیشتر در مورد اهمیت این موضوع و همچنین توضیح هدف سوپرسل از اینکار بوده است. در ادامه هچون گالادون به توضیح این مسائل خواهیم پرداخت.

*** اهمیت افزایش تروفی لیگ لجندری ***

خب شاید اکثر شما هنوز متوجه اهمیت این موضوع نشدید ، پس سعی میکنیم که بیشتر به توضیح درباره ی آن بپردازیم. درواقع تا پیش از این بریک ، افرادی که در یک فصل ، تروفی بالاتر از ۳۰۰۰ کسب میکردند ، این رکورد برای آنها در پروفایلشان ثبت میشد ولی در بریک دیروز ، این کاپ به ۴۰۰۰ افزایش یافت ؛ درحالی است که اکثر بازیکنان هم اکنون کاپ بالای ۳۰۰۰ دارند و تقریبا میتوان گفت که این کاپ برای همگان عادی شده است.

*** هدف سوپرسل از این اقدام ***

خب با وجود حرف هایی که سوپرسل تا پیش از این زده بود و با توجه به ویدیو های قبلی گالادون در مورد آپدیت بزرگ کلش رویال ، میتوان حدس زد که اینکار سوپرسل مقدمه سازی برای تغییراتی عمده و بزرگ آپدیت این ماه است. بعد از کلش اف کلنز  که سوپرسل در آن نیز تغییراتی در بالانس بازی ایجاد نمود ، اینبار نوبت به کلش رویال است تا خود را برای آپدیت بزرگش آماده سازد. تا پیش از این سوپرسل به موضوع تغییرات اساسی در تورنومنت ها و نیز کارت های لجند و تغییراتی عمده در آرناها صحبت هایی کرده بود ولی آیا میتوان این موضوع را نیز مرتبط با این تغییرات دانست ؟

*** افزایش مهارت بازیکنان ***

براساس گفتوگویی که گالادون ( یکی از تسترهای بازی) با تیم توسعه دهنده کلش رویال داشته است ، یکی از اهداف این افزایش ناگهانی تروفی برای لیگ لجندری ، افزایش سطح مهارت بازیکنان برای رقابت و رسیدن به لیگ لجندری است چرا که همونطور که گفتیم ، کاپ ۳۰۰۰ برای اکثر افراد لول بالای ۸ یا ۹ دیگه چیز خیلی عادی بود. ولی نکته بسیار جالب اینجاست که تمامی هدف آنها برای این اقدام ، افزایش سطح مهرت نبوده است و دلایل دیگری نیز داشته است که ظاهرا تیم توسعه دنده از بازگو کردن آن سر باز زده و آن را به توضیحات بعدی درباره ی آپدیت پیش رو موکول کرده اند.

*** اتفاقات هیجان انگیز ***

گرچه تیم توسعه دهنده از جواب به سوالات گلادون درمورد این اقدام سر باز زدند ولی اونها به نکته ای اشارهه کردند که شاید خیلی بتونه امیدوار کننده و خوشحال کننده باشه ؛ براساس گفته های تیم توسعه دهنده ، ” این اقدام مقدمه سازی کوچک برای اقدامات بزرگ بعدی بوده است که ما درحال کار بر روی آن هستیم و اطمینان داشته باشید که فکرهای بزرگی برای این بازی درسر داریم”

خب تنها چیزی که از این حرف ها میتوان فهمید این است که خبرهایی خوش برای تورنومنت ها ، آرناها و کارت های جدید در راه است که بزودی متوجه آنها خواهیم شد.

سایت ایرانکلش و کلش رویال همواره هوشیار بوده و به محض انتشار اخبار و شایعاتی از سوی سوپرسل و یا سایت های معتبر ، سریع تر از دیگر منابع، آنها را در اختیار شما قرار خواهد داد. لطفا برای اطلاع از این اخبار ، به کانال تلگرامی ما بپیوندید :

https://telegram.me/clashroyalir

https://telegram.me/iranclashcom

 

Avatar

امیر نیلچی هستم ، 4 سال از عمر 19 ساله ی خودم رو صرف بازی های آنلاین ازجمله کلش و کلش رویال کردم. بسیار علاقه مند به نویسندگی هستم و سررشته کمی نیز درزمینه برنامه نویسی اندروید دارم.

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "ارتقای لیگ لجندری به ۴۰۰۰ تروفی"

خبر کردن از
avatar

مرتب سازی :   جدیدترین | قدیمی ترین | محبوب ترین
رامین
Guest
رامین
7 سال و 7 ماه و پیش
ولی سوپر سل اعلام نکرده لیگ لجندری رفته به ۴۰۰۰ فقط گفته اونایی که بالای ۴۰۰۰ هزار هستن ریست میشن به ۴۰۰۰، ارنا لجندری همون ۳۰۰۰ میمونه، این کارو به چند دلیل انجام دادن یکی جلوگیری از بازی های ناعادلانه در اول هر فصل، دوم اینکه افرادی که به سختی به لجندری رسیدن بتونن راحتتر توش بمونن و ترس ریست شدنو مثلا از کاپ ۳۵۰۰ نداشته باشن و دلیل اخرشم بخاطر افرادیه که نمیخوان از قسمت شاپ جم بخرن ینی میخوان صرفا رایگان بازی کنن که هیچکدومشونم بالای لول ۱۱ نیستن ولی هنوز ب لجندری راه پیدا نکردن خیلیاشون به… Read more »
wpDiscuz
.